mandag 2. mars 2009

Litt oppdatering hjemmenifra...

Har vært bortreist en stund hjemmenifra så ikke blitt gjort noe særlig hjemme!

Den vuggekroken min er så og si ferdig for lenge siden da såklart.
Skal bare ha nytt saueskinn til vuggen og litt.

Har ett litt "gammelt" bilde fra før vi gjorde i stand vugge med sengekant og slikt, skal ta nytt snart.
Men slik ble det NESTEN endelige resultatet:


Litt av en forandring fra DETTE kan man si:



Ellers så fant jeg meg en ny vase som jeg bare falt pladask for på en liten intim bruktbok og interiørsjappe.
Matcher favorittlysestakene mine også





Også "smelte" jeg sammen noe diverse som jeg hadde liggende i skuffer her bare på ett par brett jeg har, bare for forandringens skyld.
Jaggu gjør det godt på humøret og småforandre bittelitt og flytte på ett par ting ja!


Føler meg i bedre humør allerede jo :)

Ingen kommentarer: