tirsdag 3. februar 2009

Vel overstått UL idag:)


Da var jeg tilbake igjen!
Har hatt meg en time på senga også, er virkelig ikke i form ennå, men prøver en varm dusj og en tablett nå.

Anyway....

Ul gikk flott!



Første hun gjorde var å bekrefte jente.
Så spurte jeg om jeg hadde rett med at hun hadde snudd seg i går.
I går styrte a skikkelig og laga noe SKIKKELIG leven i magen og jeg kunne sverge på hu snudde seg... Og der fikk jeg rett....
Hodet fint ned, ryggen til venstre, rompa planta i topp med beina sparkende på høyresiden.
Og STILLE lå hun IKKE..
Deretter tittet hun og målte opp, ned og i mente...
Konstanterte hodet til omtrent akkurat så stort som det skulle være, kanskje bittelitt mindre
(TAKK LOV)

Hun veier nå 1890 gram, med +1% vekstavvik, og sier at jeg kommer til å få ei jente som veier 3500gramm ved fødsel!
Jeg klarer ikke tro på det ennå, helt i sjokk.
Det må bli slektas minste baby noensinne det da...
Men nå har to stk sagt det da, så da får vi vente og se..
Føler meg plutselig LITT klar for å se a....hhehe!

Holdt på å glemme det gøyeste da...
Vi studerte ansiktet.. også så jeg at hun hadde noe foran og JM bekreftet at det var navnlestrengern.
Og der ligger Zara Kristin og GAPAR som bare det
Hun lå rett og slett og tygde på navnlestrenger.
Og plutselig så gapa hu igjen og stakk ut DEN LANGE TUNGA! HAha! Trodde jeg skulel dø.... Skikkelig kult og merkelig..
Ligge og slikke på navnelstrengen liksom... Hehehe....

Fikk to ikke så veldig bra bilder da, men snart har jeg a i armene mine så


Gratulerer om du gadd og lese alt!






Ingen kommentarer: