fredag 13. mars 2009

Oppdateringer fra Eina...

Her kommer en oppdatering fra oss.
Har vært noen travle dager i hjemmet, men stabilisert seg litt nå.
Magen vokser og blir større, noe som gjør at alt egentlig blir tyngre og tyngre naturligvis.


Men nå er det under en mnd igjen, så vi venter i spenning.


Ungene er rimelig snille for tiden da, tror de skjønner(og merker) på meg at jeg ikke orker så mye for tiden. Og godt er da det....:)

Mathea er snart skolejenta vår, er så rart..
Fikk lapp i posten om at vi må søke om SFO. Herregud hvor fort tiden går.



Even Nikolay er seg selv, danser foran tven, spiser mat som en helt og sover som en gud.
Har fått innviglet 100% bhgplass fra høsten av til han også, så det var en ordentlig godnyhet.




Ellers må jeg bare legge ut bilde her.

Har fått to flotte sett til Zara Kristin.

Ene har bestemor(Oldemor Aud) laget, som hentesett hjem fra sykehuset.
Mangler sokkene da, de kommer straks i posten:D




Andre har mamma(Bestemor på båten, eller "BÆSS" som E.N sier) laget.
Helt nydelige farger, blir bare mer og mer forelsket når jeg ser på det.
Tror det er ett av de plaggene jeg gleder meg mest til å bruke:D




Ingen kommentarer: