fredag 26. februar 2010

En liten blogghilsen her..

Blir lite blogging når vi har besøk.
Prøver og utnytte den lille tiden vi har sammen mest mulig.

Men ville vise dere de fine plantene jeg har fått meg her.
Kjøpte til meg selv i "gave" for å feire den nye jobben min:D

To stk hvite potteroser



Ble kjempenydelige i gjennomsiktige blomsterpotter:)




Og lyserosa roser til å ha på kommoden...
Og en ny eføy til yttergangen..
Den forrige visnet når det ble minusgrader der på ett tidspunkt:O

Apropo yttergangen, kommer fine bilder i kveld tenker jeg.
Men den er totalt oppshinet nå:)

Og ja, jeg har fått meg jobb som jeg skrev over.
Er kjempelykkelig.
La jo ut ett innlegg for en stund tilbake siden om at jeg var på
jobbintervju, og det var også den jobben jeg fikk.
Så allerede på mandag begynner jeg på Klart Svar.
Blir spennende...




Min kjære pappa er på besøk, og vi storkoser oss MAX.
Han hadde også med sydengaver til alle barna og til mor i huset:D
Kommer bilder av barnas kule ting senere,
men må vise hva jeg fikk meg.
I tillegg til saft i fra karibien som jeg har lengtet etter siden jeg var der gravid med Even Nikolay så fikk jeg meg en ZOOMlinse 55-200mm linse til kameraet:)
(bildet over av kjekkasen er tatt med nylinsa)

Så nå er jeg ganske happy.
Tusen takk mamma og pappa:D