søndag 21. februar 2010

Morgen-innlegg


I fra meg...

En god MANDAGS START på morraen idag.
En gutt som måtte rett i badekaret og
var tydeligvis ikke ferdig for nå har jeg skrubbet
badekar OGSÅ i dag...

Det og være småbarnsmor er ikke bare og bare,
og det er jo tusenvis av dere der ute,
flere av dere leser bloggen min vet jeg,
så dere vet nok AKKURAT hva jeg mener;)

Men men...
Nå skal vi til og kose oss med "Kokkos" som da
er noe så enkelt som Coco's Frokostblanding :)

"Einafjorden"


(bilde jeg tok i helgen)


Tenkte bare jeg først skulle blogge litt.
Driver og maler en dør som blir noe spesiell,
bilde kommer såklart senere i dag når jeg er ferdig:P

Ellers, så er det lenge siden jeg har blogget om mat.
Ikke vært SÅ flink i det siste,
men er så ABSOLUTT bevisst og teller og teller kalorier.
Eneste er at tanken min hele tiden er å gjøre små forandringer man faktisk
klarer og holde og å leve med;)


En av de beste redskapene jeg har i huset,
som egentlig bare blir brukt i perioder,
men som er helt genial må være denne fra Tupperware.♥
Heter Quick Chef eller noe.
Elsker den og har faktisk 2 stk:O



Lunch på torsdag og i dag:




1 kommentar:

Linn sa...

Jeg vet akkurat hvordan det er, hadde samme greia her en kveld, klar til å bade, så vips....

Så nydelig bilde ditt var! Skikkelig vinterbilde!

Ha en fin dag :-)