onsdag 10. februar 2010

UTFORDRING!!!

Jeg har blitt utfordret av Serafin♥


Oppgaven lyder som følger:

1. Åpne SMS-innboksen på mobiltelefonen din

2. Hold inn "bla-knappen" mens du teller til fem.

3. Den første setningen i den meldinga du stoppet på, skriver du inn som svar på det første spørsmålet. Deretter holder du inn knappen på nytt mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldinga skriver du inn på spørsmål nummer 2. Og så videre.

4. Send denne utfordringen til fem andre.

Here it comes:

Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben?
Jaaaaaaaa;)

Hva forbinder du med ordet "husarbeid"?
Ugg jeg er så trøtt...

Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir?
En lang skitur eller?

Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen?
Uff glemt og lade mobil:(

Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du?
Ja viss jeg ikke tar den dusjer jeg

Hva er din beste sjekkereplikk?
Da holder jeg den av;)

Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg?"
Dn er grei;)

Hva har du å si til ditt forsvar?
Ja, jeg vil gjerne ha walk the line og ypu are my sunshine..


Så var det min tur til å utfordre..

De "heldige" blir:

Homlpongs

Lina Leth

Snuppis

Helene M

Siv Iren


LYKKE TIL!!!

Ingen kommentarer: