mandag 8. februar 2010

Nervene mine går i spinn nå...

Og jeg vet ikke helt hvorfor egentlig...

Eller, jeg gjør jo det..
Jeg vet godt hvorfor jeg har sommerfugler i magen,
fryser og svetter om hverandre.

Vrir hjernen min rundt og tenker på hva jeg skal si,
hvordan jeg skal oppføre meg, og ikke minst...

HVA JEG SKAL HA PÅ MEG !!!!???


For jeg skal nemlig på jobbintervju i morra..
Det blir det første intervjuet mitt siden permisjonen var ferdig.



Jeg gruer meg egentlig ikke til å snakke, eller være der da..
Jeg føler jeg er ganske flink til å snakke for meg,
og det og "selge meg selv"...

Men er liksom bare hele situasjonen.
Jeg er jo litt "rusten" på det og opptre
proffejonelt nå da..

ØNSK MEG LYKKE TIL DA!!!!!!







7 kommentarer:

~Kristina~ sa...

Masse lykke til på jobbintervju:) krysser fingrene for deg!=)

Lene sa...

Lykke til! :)

Malin sa...

Lykke til

Chanette sa...

Masse lykke til, bare hver deg selv så går det strålende :)

Unknown sa...

Håper det gikk bra. :)

Du har utfordring til deg på bloggen min. ;)

Renate Røverdatter sa...

Lykke til. Det kommer til å gå kjempebra!

Flott blogg:)

Lillamumi sa...

Hvordan gikk det idag??