mandag 22. februar 2010

Hva gjør jeg egentlig på?

Dagene bare FLYR avgårde..
og det samme gjør JAGGU meg kveldene..

Så..
HVA gjør jeg egentlig på?

Jo, det skal jeg fortelle dere..
Jeg har en avhengighet...
På lik linje med ei venninne sitt innlegg om en
avhengighet til ett forum kalt babyverden
har jeg og en slik form for ADDICTION,
men til noe helt annet.



Lord Of The Rings Online

Ja, hva skal jeg si....

En venninne, Julianne kom til meg for godt over 3 år siden
og prøvde og snakke til meg om ett dataspill hun og typen spilte.
Jeg var vel egentlig totalt uinteressert, men hun bare "måtte"
logge på å sjekke noe når jeg var der.

Når jeg kom hjem fortalte jeg det til Per Mathias som ikke sa så mye.
Men tok ikke lang tid før jeg alikevel fikk lyst og prøve,
og fikk
såklart med meg PM.
Ei dame som vil spille online-games....

Han var vel helt i heaven han :P

Og dett var dett...

Siden har vi spilt...
Og vi er jammen meg blitt en GOD stor gjeng.
Vi er en stor venneflokk er vi som alle møtes omtrent hver eneste
kveld uten og faktisk måtte leave huset engang.

NERDER/GEEKS VI?
Ja, uten tvil....

Men jeg ELSKER det...

Hærlige mennesker, utrolig utfordrende og gøy spill.
Vi er blitt fryktelig godt kjent med hverandre og møtes
både in game og IRL (in real life)

Familien min online:


(meg i gul kjole foran)

Jeg er med i en kul gjeng,
alle nordmenn i alderen 0-100 år.
Majestic kaller vi oss - og vi har egen nettside og:)

Må SELVFØLGELIG slenge ut ett bilde av meg da,
dvs den ENE characteren min... Hovedpersonen min.
En healer, lvl 65 - Khirathel




Har også en lvl 60 cpt -Khiratelia
og noe smått :D

Spiller forresten på serveren Snowbourne om det er flere der ute som spiller.


Sånn, da har jeg avslørt GEEKEN i meg til hele verden.
Og jeg er stolt av det...
Ser/hører om så mange jenter som klager over
kjærester/samboere/mannfolk
som spiller for mye osv osv..

Har bare 1 tips...

JOIN DE...

CYA!!! ♥

7 kommentarer:

Telperion sa...

Så bra det er flere av oss som joiner mannen i gamingverdenen! Vi prøvde oss også på lotro for et par år siden, tror vi ble rundt lvl 30 før vi gikk tilbake til noe annet der vi hadde flere kjente. Er jo sosialt på en litt nerdete måte ;)

♥ Chicka ♥ sa...

Veldig sosialt...
Og ikke minst, så er vi mange i samme område faktisk som spiller, som har blitt kjent online. Så det har jo blitt en IRL sosial ting og:D
Hva spiller dere nå da?
WoW?

Telperion sa...

Var WoW vi spillte den gangen ja. Har veldig mange venner som spiller det og har også blitt kjent med flere av mine nåværende venner gjennom det :) Men sluttet for over et år siden. Har en datter på 6mnd, så har blitt lite spillinge siste halvåret, men nå har vi endelig begynt igjen. Prøver oss på Star trek online, men tror ikke det spillet har samme potensialet som f.eks lotro altså.

Lotro er vel det spillet utenom WoW vi likte best! men desverre kjente vi ingen andre som spillte så da ble det liksom ikke det helt store desverre :/

♥ Chicka ♥ sa...

Da synes jeg som den LOTRO patrioten jeg er at dere skal velge LOTRO om dere prøver igjen. Hehe.
Selv har vi 3 barn og spiller etter leggetid...
Join serveren Snowbourn og det norske kinnet majestic♥ hehe!
Bruker ventrilo og er en god gjeng som stadig øker, casual, ikke noe hardcore raidings, men utrolig engasjerende. Og vi er flere jenter også, 3-4 aktive + noen til ikke så aktive.
Sånn, det var dagens moralpreken! Haha. Når det er sagt, WoW er nok noe jeg kunne tenkt meg og prøve en gang, men akkurat nå har jeg nok med det jeg driver med:P

Telperion sa...

haha ja kanskje vi gjør det etterhvert :) savner lille hobbiten min <3 Men ja, er nok med et slikt spill om gangen. Så kanskje vi prøver oss på lotro igjen når gubben har gått lei star trek hehe :)

Dere får kose dere i middle-earth så lenge!

Lina sa...

Næmmen...har du linka til meg. Så koselig!!!! :)

Må si jeg er glad at jeg har problemer med BV istedet for sånne rare, uforståelige spill.... Sikkert moro, men skjønner ikke bæra av det! Skjønner ofte lite av BV også, men da kan jeg jo bare logge meg av med en gang. Trenger ikke å vente til jeg har nådd neste level i dramaverden eller noe sånt...hehe.. ;)

Telperion sa...

Høhø gjett hvem som måtte reaktivere lotro-kontoen sin da ;p så nå har vi dinga et par levler og fått oss ponny :D
Heter Jerha, så bare å poke meg om du ser meg online hehe