fredag 22. januar 2010

Du vet hvordan det er når du ser en

ORDENTLIG dårlig film...

Du sitter og svapper med fjernkontrollen og ergrer deg
over at det faktisk ikke er NOE interessant på TVen...
Blar igjennom alle kanalene til du er på nippet til å enten
reise deg opp og finne på noe annet eller tilogmed se på noe
TOTALT uinteressant...

Og akkurat i det du skal til og gi opp, så stopper du tilfeldigvis
opp på noe som bare ser helt UTROLIG dårlig ut..
Men av en eller merkelig grunn blir du alikevel
sittende og se...
Blir helt paralysert, og ja, facinert...
Klarer ikke skifte kanal selv om det etter ett kvarter
FREMDELES er like uinteressant..

Vi snakker MESS-TV kjedelig her..
Vil ikke engang tenke på hvor mange ganger jeg har blitt sittende stucked foran det:O


Vel, dette skjedde meg i kveld.
Og jeg er nesten fra meg av frustrasjon.
Hvordan kan man lage en slik dårlig film,
få sponset PENGER til dette her,
få med KJENTE skuespillere til å gjennomføre det,
og ikke minst at TV velger og faktisk sende dette....

RUINED min fredags kveld for å si det slik...

Jeg snakker NRK, jeg snakker om

One Night at McCool's




Terningkast: 1

Ikke se denne med mindre du MÅ....



Ingen kommentarer: