onsdag 20. januar 2010

Vampire Diaries

Det er en ny serie på TVNorge som har begynt, The Vampire Diaries. Har gått en 3-4 ganger tror jeg.
Nina tipset meg om den på treff, for hun vet at vi to liker slike serier. Akkurat samme som at vi begge er glade i Twilight.

Jeg føler at det har blitt utrolig vampyrhysteri rundt omkring i hele verden nå etter at Twilight kom, men det værste er jo at alt som handler om vampyrer har blitt fjortiss-stemplet, og blir sett på som noe negativt blant de som ikke har blitt bitt av vampyrbasillen! Det er litt synd igrunn, i og med at det finnes gode vampyrserier/filmer/bøker som fortjener noe annet enn det tragiske fjortiss-stempelet.

Vampyrer er noe som alltid har facinert meg ihvertfall, og tror nok det aldri kommer til å slutte og facinere meg uannsett hvor fjortiss det blir.



Vampire Diaries:

Veldig positivt overrasket...
Følte på en måte en liten blanding mellom Twilight og Supernatural.
Men DET er en positiv ting....
Pene mennesker, mørke hemmeligheter, kjærlighet, spenning, action og såklart vampyrer:)

Så nå er det satt på opptak fast og gleder meg til neste uke. Må få lastet ned de første episodene også så jeg ikke går glipp av noe:)




Har DU sett Vampire Diaries? Hva synes DU?

2 kommentarer:

Lina sa...

Jeg liker også vampyrserier og jeg nærmer meg 30 med stormskritt!! ;)

Malin sa...

Hva syns du om True Blood? Den er jo fantastisk!