onsdag 20. januar 2010

God morgen...


20 januar, nå går dagene fort fremover synes jeg.
Var jo nettopp nyttår...

For all del, jo fortere sommeren kommer, jo bedre...
Men samtidig glemmer man jo å nyte tiden fordi man tenker på hva som skal komme..

Dette skal jeg bli flinkere til.
Nyte de dagene vi har, uannsett hvor kjipe de kan være..
For når det er gått enda en dag så vil vi aldri få tilbake gårdagen..

Dagens morrakvistbilde av en blid og fornøyd snuppe...




Følte at jeg skeiet MYE ut i går og at jeg kom til å komme over på kcal.
Men når jeg la inn i dag..
(litt sent, legger vanligviss inn med en gang)
så var jeg faktisk AKKURAT der jeg skulle være.
50kcal under faktisk:P
Og da hadde vi pannekaker og kosa oss med lettis til dessert og greier :)

Dagens frokost:



Nam nam....

Mon tro hva lunchen blir;)




Ingen kommentarer: