lørdag 30. januar 2010

Jentetur.... :D ♥

Ja, i går ble det en Oslo tur på oss altså.

Og det ble en lang dag.

Først var vi og hentet tvillingvogn som vi fikk låne
med en god venninne av meg, Silje.
Så dro vi til Oslo S og leverte Mathea ...
Hun skal nemlig være hos mammaen i helgen.
Holdt nesten på å miste toget da det var full stopp
i Lillestrøm, masse blålys og purk.

Men vi rakk det vi;)

Så var det shopping.
Parkering = SVINDYRT.
100kr for 1.5 time fikk holde. Vi skulle ikke shoppe mye.

Men vi måtte først stoppe og kjøpe noe yoghurt til
ungene som var så sultne.
Og inn i den butikken skal jeg aldri mer.
Makan til frekke folk som sniker, dytter og sparker
for å komme frem, kombinert med lang kø og sure barn.

Og vips, så hade vi faktisk vært der i 25 minutt allerede for 2 yoghurter:S

Så var vi og sultne, så vi gikk videre.
Jeg ville på Big Bite, hun ville på Burger King.
Ingen problem, jeg gikk og kjøpte som jeg tok med på BK,
så spiste vi der:)



Men i det vi var ferdige med det var det 15 minutt til
parkeringen gikk ut.
Så da var det og løpe ned og dra...

HAHA!

Men da dro vi og besøkte Silje for å levere vogna
og hilse på tvillingene. Og det var KJEMPEKOS.
Nydelige Maja og Benjamin....Og Alicja♥



Dro derifra i 20.30 tiden og da var det IKEA :D
Jeg fant jo ut når vi kom frem at dette ble
Heid-Julies aller første IKEAtur og:)


Masse nye kjøkkenredskaper - NEED!!!

Ny leksepult til Mathea

God jentetur, mye skravlings og shoppings.
Satte snuten hjem, med estimert ankomt
klokken 01.00 men ble nok litt senere.

Langs Einafjorden hadde en semi-trailer gått i grøfta og
vi kom som bil nr 2.
Ikke noe dramatisk, men måtte draes opp da den sperret veien.

Så i 02.00 tiden kunne to slitne mammaer legge to slitne jenter
for så å legge oss selv.

En KJEMPEKOSELIG dag:)


Ingen kommentarer: